Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2)

Go down 
ForfatterBesked
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2) Empty
IndlægEmne: Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2)   Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2) EmptyTors Aug 15, 2019 9:16 am

Hej alle sammen!

Ideen med at genoplive Newworld på en ny side, og dermed flytte alt over og rette det til, har taget lidt længere end beregnet. Men nu har jeg endelig fået rettet de fleste links til, og jeg tror vi efterhånden har alt den livsnødvendige information. Hvilket betyder vi kan åbne siden! Smile

Der mangler stadig en del baggrundsinformation (om væsener, legender osv.), men jeg tænker det kan komme hen ad vejen. For det vil tage en del tid at læse det igennem, rette til og sætte ind.

Stor tak!

Stor tak til alle brugere, nye som gamle, der har hjulpet til. Vi er flere brugere der har sat ting ind og rettet dem til. Men også tak til dem, der støttede os på vejen og overbevist mig om at det var en god ide at genoplive siden. Smile
Denne side ville nok ikke eksistere, hvis jeg skulle lave arbejdet helt alene!

Manglende arbejde

Når det er sagt, mangler der jo stadig en del. Jeg er selv en travl studerende, så det er ikke sikkert jeg formår at sætte noget ind så ofte igen. Men hvis folk spørger efter noget konkret, vil jeg prøve at skaffe det så hurtigt som muligt. Resten kommer som jeg har tid og overskud.
Sidder du med tid og overskud? Så er du velkommen til at hjælpe! Jeg regner med at oprette et sted, hvor folk kan indsætte kopierede (og rettede!) bider af alle de ting vi mangler. Så hvis I stadig føler for at hjælpe til, er det meget velkomment! Smile

Det gamle forum, for hjælpende hænder, har jeg lukket af. Ganske enkelt fordi det er forvirrende for nye brugere at forholde sig til. Jeg har ikke slettet det endnu, da jeg regner med at se det igennem for ideer og forslag jeg kan bruge.

Bemærk også at jeg kun har rettet vigtige links, eller links til ting vi HAR fået overført. Der vil nok opstå et link eller to hist og her, til et væsen eller område, som ikke er kommet ind endnu. Jeg beklager ulejligheden - og forvirringen, hvis I ender på det gamle Newworld.

På forhånd tak for alt! Smile

Reklamering:

I er velkommen til at reklamere for Newworld2. I er også velkommen til at begynde jeres spil.
Jeg regner med at sætte et event i gang, som jeg har tænkt på et stykke tid. Det omhandler det nu forsvundne Miami. Wink

Gamle brugere vil få alt det, som de også havde på det gamle Newworld.
Mangler jeres klan eller guild, kan den også flyttes over. Ellers er I velkommen til at starte en ny.
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
 
Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1)
» Godt nytår! (Admin Expressen #3)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Adminnyheder-
Gå til: