Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Gammel kending tilbage efter år

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Layra

Layra


Navn : Layra Sarah manson jackson
Alder : 17
Race : Menneske
Bosted : rejsende/hjemløs
Antal indlæg : 1

Gammel kending tilbage efter år  Empty
IndlægEmne: Gammel kending tilbage efter år    Gammel kending tilbage efter år  EmptyOns Jan 15, 2020 1:23 am

Hej Smile for mange år siden spillet jeg som figuren Selena på new world desvære kom livet i vejen og mit liv tog meget kraftig fart på alle tænkelige måder Smile og jeg nød det end til jeg kom sådan til og tænke på siden og ville se om den stadig var aktiv og fandt ud af der var denne nye side og savner virkelig og emne så lægger brænde på bålet igen tager min radioaktive dragt frem og lader min rifle for endnu en gang og bevæge mig ind i dette sindsyge og ikke mindst groteske radio aktive sted vi kalder new world Smile

håber folk vil tage godt i mod mig endnu en gang Smile
Tilbage til toppen Go down
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Gammel kending tilbage efter år  Empty
IndlægEmne: Sv: Gammel kending tilbage efter år    Gammel kending tilbage efter år  EmptyTirs Jan 21, 2020 9:55 am

Velkommen tilbage! Smile

Jeg husker godt Selena, og siden blev netop flyttet i håb at give en mere fungerende side, til dem der savnede Newworld.

Lige pt. er folks aktivitet lidt on/off, men jeg håber du vil kunne komme i gang alligevel Smile
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
 
Gammel kending tilbage efter år
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Søgning-
Gå til: