Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Emne søgning

Go down 
ForfatterBesked
Dust

Dust


Ingame Titel : Klanleder for The Offspring, Dæmonsandet fra mørket
Navn : Dust
Alder : Født i år 3474, alder har han for længst glemt
Race : Skytsengel/skyggedæmon
Evner/Classes : Grim reaper/de syv sværds mester
Bosted : Lidt her og der
Tilhørende klan : Leder af the offspring
Partner : Ingen
Slaver : Måske
Antal indlæg : 2

Emne søgning Empty
IndlægEmne: Emne søgning   Emne søgning EmptyFre Jan 24, 2020 12:43 pm

Hey everybody (:
Nu hvor jeg har fået genetableret min Dust, her på vores nye og friske newworld, må det være tid til at få startet nogle emner, så vi kan få lidt liv i siden Very Happy
Jeg er åben overfor alle ideer, så kom frisk og frejdig, og jeg har ikke nogen særlige krav til dig som partner, så vær endelig ikke bange.

For tiden har jeg selv et par ideer, hvis det kan bruges til noget, så føl jer endelig fri til at gøre brug af dem, eller måske bruge dem som inspiration til ideer, i selv måtte have ^^

Ideer:

-Dust har nu levet længe som grim reaper, og i det sidste lange stykke tid, har han været meget fokuseret på sit arbejde, hvilket betyder at han har glemt hvordan det er, at snakke med levende væsner. Derfor kunne det være sundt for ham at møde en, der er villig til at ruske op i ham, og insistere på at fastholde hans forbindelse til de levendes verden, så han ikke glemmer sig selv, i de dødes verden.

-Som skytsengel havde Dust engang et skytsvæsen, der nu for længe siden er død, men lever videre i hans sind. Han har derfor mulighed for at møde et nyt skytsvæsen, som han kan skabe en forbindelse med.

-Dust arbejder ofte på ny teknologi, der kan bruges til alt muligt forskelligt, og er ivrig samler af genstande der giver magiske evner, så hvis der er interesse for det, plejer Dust at være meget behjælpelig overfor folk han synes godt om, og har tendens til at dele sine opfindelser, og magiske genstande med andre.

Det var lige umiddelbart hvad jeg kunne komme på, så jeg håber vi kan finde ud af noget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
 
Emne søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!
» At skrive et emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Søgning-
Gå til: