Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kom godt i gang!

Go down 
ForfatterBesked
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Kom godt i gang! Empty
IndlægEmne: Kom godt i gang!   Kom godt i gang! EmptySøn Apr 14, 2019 9:50 am

Kom godt i gang! 27667810

Kom godt i gang!
Okay! Du er klar til at være med i denne forunderlige verden. Men hvordan sætter du din profil op eller starter med din karakter?

Racevalg:
Så snart du har oprettet en profil er det vigtigt at du får valgt en race, så du kan begynde at emne. Det gør du ved at trykke ”Grupper” og vælge den gruppe du har lyst til. Så trykker du ”Vis information” og ”tilføj gruppen”. Nu skulle du gerne være tilmeldt og ventende på at blive accepteret.
- Hvis du har alt for store problemer med det, så skriv til en admin hvilken race du vil ind i, også tilmelder vi dig.

Profil:
Hvis du vil redigere eller rette i din profil, så trykker du på ”Profil” og derfra kan du rette i dine oplysninger derinde.

Hvordan får du dig et lækkert profilbillede?
Du trykker på ”profil” også ”Personligt billede”. Her kan du tage et billede direkte fra din computer, eller du kan indtaste en URL. Når du har valgt et billede, er det vigtigt at skrive under ”faceclaims” hvis billede du har brugt, så andre kan se at de ikke skal bruge den person. Omvendt må du ikke tage en person som en anden har faceclaimet.

Hvordan gør jeg folk til mine venner?
Alle elsker at have venner, hvem gør ikke? Det skal først understreges at man ikke behøver at gøre dette for at være venner med brugere i emnerne. Dette er kun for sjov hvis man er lidt social på siden og måske pm’er med andre brugere.
Hvis du vil ansøge en bruger om at være din ven, så skal du trykke ”profil” også ”friends and foes” hvorefter du trykker ”find bruger” og skriver deres navn. Så trykker du ”add”. De skal dog først godkende dig før i er venner.

Hvordan godkender jeg venneanmodninger?
Du trykker igen ”profil” ”friends and foes”.  Hvis du har nogen ventende venneanmodninger så står de under ”These requests are pending, click ”+” to accept them or ”-” to refuse them”. Du skal altså trykke ”+” for at acceptere disse og ”-” for at afslå.

Hvordan sætter jeg billeder ind på profilen?
Hvis du finder et billede på google eller andet, så tager du URL’en (det gør du ved at højreklikke på billedet og trykke ”kopier linkadresse”). Du kopierer nu URL’en ind og sætter [img] foran URL og [/ IMG] lige efter (ingen mellemrum).
- Igen, hvis du synes det er for svært, så kontakt en admin.


Hvad skal jeg skrive i min profil tekst?
Dette her er et klassisk skema, men man må gerne lave noget rigtigt kreativt, men det er en god måde at starte på. Profilen er allerede delt op i mange feltet, som giver jer nogle forslag til indhold. Men når det kommer til stykket er det DIN profil - du vælger selv hvor meget og hvor lidt du vil sætte ind. Hvis du er i tvivl om der er noget du må, med din karakter, kan du altid kontakte en admin.

Beskæftigelse/Job:
Hobby/fritid:
Elsker:
Hader:
Påklædning/tøjstil:
Kort beskrivelse af udseende:
Kort beskrivelse af personlighed:
Familie:
Status:
Talenter:
Evner:
Dyr:
Køretøj:
Baggrunds historie:

Kom godt i gang!
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
 
Kom godt i gang!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Det praktiske hjørne :: Regler-
Gå til: