Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1)

Go down 
ForfatterBesked
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1) Empty
IndlægEmne: Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1)   Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1) EmptyLør Apr 13, 2019 9:27 am

Hej folkens!

Siden er under konstruktion. Alle links fører stadig tilbage til den gamle hjemmeside. Det bliver ændret, som jeg når igennem tingene. Man kan sige det "nemme" er jeg bare skal kopiere tingene - men jeg vil også gerne læse det hele igennem og eventuelt lave små strukturelle ændringer. Dette er for at sikre at ting, der ikke virkede på den gamle side, kommer til at virke nu. Også så folk, der ikke er så teknisk anlagt (som mig selv), kan finde ud af hjemmesiden. Derfor bliver layoutet af emnestederne heller ikke som I engang kendte dem.

Overordnet set bliver alt dog som I kender det - jeg ændrer IKKE ved indholdet. Kun ved hvordan tingene er sat op.  

Admin Expressen:

Expressen var den gamle administrator, Camilles, projekt. Jeg kan på ingen måde gengive hendes design af artikler eller indhold. Om hun kommer tilbage eller ej kan jeg ikke sige - men lad os i det mindre hædre hende ved fortsat at kalde nyhederne for Admin Expressen. Jeg elsker det i hvert fald. Smile

Miami:

Jeg vil dog sige en ting. Da stedbeskrivelserne skulle ændres på den gamle side, mistede vi hele Miami. Alle beskrivelserne af områderne. Derfor ville det være fedt, hvis nogle af jer husker noget bestemt derfra, så jeg kan prøve at rekonstruere noget af det. Ellers håber jeg I kan forstå, hvis jeg er nødt til at gen-opfinde Miami på en ny måde.
Alt hjælp eller forslag til det "nye" Miami er velkommen!

Emner:

Nogen tænker måske over "Hvad med mine gamle emner?"
Jeg kan afsløre jeg ikke orker at flytte alle emnerne herovre. Og bare rolig - i hvert fald som det ser ud nu, bliver den gamle side IKKE slettet. Det er ikke noget jeg hverken kan eller ønsker. Så de gamle emner ligger stadig der.

Overførelse:

I er velkommen til at overføre jeres karakterer direkte, som jeg også selv har gjort. Dette er samme verden, så det skulle gerne fungere. Alle, der før havde en titel eller Class, får lov at beholde disse ting. Blot skriv til mig, eventuelt gerne med et link til din profil på den gamle side.
I er selvfølgelig også velkommen til at starte forfra, hvis I hellere vil det. Smile

Hjælpsomme hænder:

Lige nu laver jeg det hele selv. Folk er velkommen til at hjælpe, som de nu har lyst. Når det er sagt, sidder jeg også alene som administrator. Så længe siden blot starter op, er det intet problem. Og det er ikke fordi jeg aktivt søger kollegaer endnu. Men hvis nogen allerede tænker de vil være moderators eller en hjælpende hånd generelt, så skriv gerne til mig eller prik til tråden her. Så finder vi ud af noget.
Det samme gælder alle former for forslag/titler der vil hjælpe både offgame og ingame med at starte siden op igen og få ting til at ske. (f.x. journalister, plot og event-ansvarlige etc.etc. - vi finder plads til det hele)


Jeg håber I alle er tålmodige og kan vente på siden kommer ordentlig op igen! Smile
Jeg glæder mig til at se jer her og spille med jer i denne verden, som flere af os måske allerede kender og elsker.

Hilsen
- Sean
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
 
Opstart af hjemmesiden (Admin Expressen #1)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Åbning af hjemmesiden (Admin Expressen #2)
» Godt nytår! (Admin Expressen #3)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Adminnyheder-
Gå til: