Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Midlertidigt fravær

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Midlertidigt fravær Empty
IndlægEmne: Midlertidigt fravær   Midlertidigt fravær EmptySøn Nov 03, 2019 6:27 pm

Hej folkens!

Det er så lækkert at se liv på siden. Tak til jer alle for at hjælpe og være med! Smile

At jeg ikke er så aktiv disse dage, er på ingen måde fordi jeg har glemt jer! Jeg var optaget en eksamensopgave, vi snart skal aflevere...Og desværre, her over weekend, dødfald af noget nært familie.

Det gør at mit fokus ligger mange andre steder. Men jeg håber I kan bære over med mig og stadig nyde hinandens selskab trods jeg ikke lige er her hele tiden! Jeg er tilbage hurtigst muligt, og skal gerne yde admin-ting efter behov, så vidt jeg kan.

Tak!
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
Vincent

Vincent


Navn : Vincent Euroymous
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Race : Skygge dæmon
Evner/Classes : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan : The Blood Eagle
Partner : Ingen
Slaver : Ingen
Antal indlæg : 13

Midlertidigt fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Midlertidigt fravær   Midlertidigt fravær EmptyMan Nov 04, 2019 6:21 pm

Hej

Det er helt iorden, skole er nu mere vigtig ind denne her siden, selvom det også er vigtig Razz

Og må jeg kondolere, det er aldrig sjov at miste en.
Tilbage til toppen Go down
 
Midlertidigt fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Malaikas fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Fravær-
Gå til: