Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!

Go down 
ForfatterBesked
Ezekiel

Ezekiel


Navn : Ezekiel
Alder : 174, looks 17.
Race : Angel of sorrow
Evner/Classes : Healing Light, Beastcaller (with a hart - male deer - as his animal).
Bosted : Wanders the wilderness with his hart.
Tilhørende klan : None.
Partner : Single.
Slaver : Could never dream of it.
Antal indlæg : 13

Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning! Empty
IndlægEmne: Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!   Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning! EmptySøn Okt 20, 2019 10:45 pm

Ja, så har jeg min kære første figur herinde der er helt klar til at emne løs! <3

han er en kær lille sorg engel, der er en beastcaller, og har en kæmpemæssig (2,5 m over ryggen) albino hjort som sin trofaste følgesvend.

Han rejser lidt rundt på må og få mellem Texas, Mexico og ned til de nordlige dele af junglerne som det passer ham, og som vejret tillader det. Alle han møde rpå vejen, de rhar brug for hjælp - omend det er fysisk eller psykisk - standser han for at hjælpe, da han ikke ser nogen som værende mere trængende eller andre, eller synes at væsner andre ville se som 'onde', skal være foruden hjælp fra ham.

Jeg søger sådan set lidt af alt til ham! Alle idéer kan bruges, så længe hverken han eller Zerah (hans hjort) lemlæstes ;3
Tilbage til toppen Go down
 
Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne søgning
» At skrive et emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Søgning-
Gå til: