Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!
Forfatter
Besked
Ezekiel
Navn : Ezekiel Alder : 174, looks 17. Race : Angel of sorrow Evner/Classes : Healing Light, Beastcaller (with a hart - male deer - as his animal). Bosted : Wanders the wilderness with his hart. Tilhørende klan : None. Partner : Single. Slaver : Could never dream of it. Antal indlæg : 13
Emne: Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning! Søn Okt 20, 2019 10:45 pm
Ja, så har jeg min kære første figur herinde der er helt klar til at emne løs! <3
han er en kær lille sorg engel, der er en beastcaller, og har en kæmpemæssig (2,5 m over ryggen) albino hjort som sin trofaste følgesvend.
Han rejser lidt rundt på må og få mellem Texas, Mexico og ned til de nordlige dele af junglerne som det passer ham, og som vejret tillader det. Alle han møde rpå vejen, de rhar brug for hjælp - omend det er fysisk eller psykisk - standser han for at hjælpe, da han ikke ser nogen som værende mere trængende eller andre, eller synes at væsner andre ville se som 'onde', skal være foruden hjælp fra ham.
Jeg søger sådan set lidt af alt til ham! Alle idéer kan bruges, så længe hverken han eller Zerah (hans hjort) lemlæstes ;3
Want someone to take away your sorrows? - Emne/Rela/Plot søgning!
Der er i alt 21 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Layra
Vores brugere har i alt skrevet 155 indlæg i 75 emner
TAK TIL
Tak til:
Denne side er en genoplivning af den gamle Newworld. Selve verdens skabelse og oprindelige oprettelse er med tak til The Eye, tidligere creator og admin på den gamle Newworld. Også tak til tidligere admins, på den gamle side, der opretholdt siden og rettede til efter behov. Sidens design er også fra den gamle side, så tak til de tidligere teknologiske genier på den gamle Newworld.
Den gamle Newworld gik i stykker, hovedsaglig teknisk, men folk var stadig interesserede i universet. Derfor er denne side blevet oprettet.
Besøg den oprindelige Newworld her: LINK