Newworld
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Newworld


 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Flakker ulv søger emner ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Arnulf

Arnulf


Navn : Arnulf Landvik
Alder : 38
Race : Fuldblods varulv
Evner/Classes : Marksman.
Bosted : Hans folk og ham er flakkere.
Tilhørende klan : Ingen, han er lejesoldat.
Partner : Hun døde..
Slaver : Fuck nej
Evt. Bemærkninger : Han vil gøre alt for sin datter.
Antal indlæg : 2

Flakker ulv søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Flakker ulv søger emner ^^   Flakker ulv søger emner ^^ EmptyTirs Sep 17, 2019 2:33 pm

Hej new ( New ) world Very Happy

Ser ud til jeg er den første da søger emner ^^

Nå, lad os komme igang Very Happy

Søger.
Venner: folk da hjælper ham og hans pack med at komme på fode igen, folk da hjælper med arbejde, eller bare nogen at følges med i denne hårde verden.

Fjender: da jo bund til at være fjender i denne verden, nogen da imod Arnulf og hans pack af den ene eller årsag Smile

En chef: nogen da vil ansætte dem som kontraktører, vagter eller bare hyre dem som soldater Smile

Flirts: fordi hvorfor ikke? Det en hård verden de lever i, intet vare evigt, nætterne bliver kolde, hvem ved? Razz

Andet: har du en anden ide, så sig til ^^

Lidt om Arnulf: han er fra en pack, da var nogenlunde i en periode, en blodfejde med en anden pack de var allierede med udslettede dem begge, de flakker nu rundt fra sted til sted, overlever på bedste vis som de kan på alle måder de kan Smile
Arnulf har en 4 årig datter, som han prøver og sikre fremtiden for, finde hvile i verden, sikkerhed, hvor finder han mon den? Smile
Han er trænet soldat, dog definire han sig som Kriger, da han ikke helt ser normen som soldat, dog kort fattet er han soldat med tilsvarende evner.

Håber at høre fra jer Very Happy
Tager ikke så mange emner, da jeg lige skal igang ^^

Hilsen Arnulf Smile
Tilbage til toppen Go down
Elias McLeon
Admin
Elias McLeon


Outgame Titel : Admin
Navn : Elias McLeon
Alder : 944
Race : Skyggedæmon
Evner/Classes : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan : Ingen
Partner : No one
Slaver : No one...Again...
Evt. Bemærkninger : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 71

Flakker ulv søger emner ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Flakker ulv søger emner ^^   Flakker ulv søger emner ^^ EmptyLør Okt 19, 2019 10:56 am

Hej Arnulf!

Jeg beklager du har ventet så længe. Hvis du stadig kan finde vej tilbage til siden her - og stadig har lyst - er jeg åben for at emne med dig Smile

Sean er skyggedæmon og erfaren tyv - han er lidt over det hele og udfører det arbejde han kan. Selvfølgelig...Jo mere han får ud af det, jo mere incitament har han for at udføre et godt stykke arbejde. Wink

Nogle umiddelbare ideer jeg får, er:

- Flokken mangler noget, som Sean kan skaffe. Betalingen er noget vi kan aftale, da det ikke ligefrem lyder til flokken har meget at give af. Måske Sean har brug for lidt beskyttelse selv for en tid? Wink

- Sean skal stjæle noget fra flokken og bliver evt. Caught in the act? (Han må ikke dø, though...Small detail...)

- Sean er midt i en uønsket situation og flokken/din karakter kommer forbi...Og hvem ved der så sker?

Og alle andre ideer du selv måske har. Jeg er ret large i mine plot-muligheder, så længe min karakter ikke mister lemmer eller livet. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://newworld2.forumotion.eu
 
Flakker ulv søger emner ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Professionel tyv søger arbejde! (Emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Newworld :: Brugerhjørnet :: Søgning-
Gå til: